All You Never Will Know

1kommentarer


jag hade totalt glömt bort att jag tog med digitalkameran ut igår.
skåda just bilderna som togs.
säger bara - OJ!
blev en del. & man är ju inte precis snygg på alla kort.
förfest hemma hos Ebbas Peter. var mycket trevligt.
Peters mamma var en mycket trevlig donna.
sen gick jag & Frugan bort till min Peter. fast det är
inte min Peter. egentligen,
men det vad var som sas hela kvällen.
det blev bara en kortis där.
Frugan sa påväg därifrån att hon bara ville.. skydda mig.
haha. Calle, Nisse & Karl-Johan har en ganska sexistisk
jargong mot mig. men det är inget jag inte klarar av.
inte med tanke på att jag levt med det i mååånga år nu.
det är mycket snack på mina dudes.
& jag är minst lika grov tillbaka.

fast på ett mer tjejigt & naivt sätt. (tror dem, ja) HA!

nej, sen blev det ner till Otten. det var toppenkul men jag,
tro det eller ej, blev lite väl snurrig där ett tag.. & trött!
men jag höll mig halvt stående på dansgolvet ända till 02.30.
då orka jag inte mer. inte Frugan heller.
så vi for hem. Ebba var kvar.. ja, för vissa har ju en pojkvän.
men jag är inte bitter, neeeej nej!
slockna efter 20 min från att jag kommit innanför dörren.

slutsats - gudomligt trött.
missa att A sms vid 03.40 men vakna av att M gjorde det 04.30.
allt var väldigt luddigt när jag vakna av sms-ljudet så jag somna

om ganska stört.

kom inte ens ihåg om jag svara på A's sms, men det hade jag

inte gjort har jag fått klartecken om idag.
crap.

ii

har varit inne på Nellys hemsida & beställt en tröja idag.
mmm, lovely shopping.


nej, dags att springa ner till tvättstugan igen.
en jävla maskin var ju trasig också.
underbart.
& jag som hatar att tvätta i normalfall.


dagens skönaste: avant - 4 minutes

1 kommentarer

Anonym

27 Dec 2006 05:07

vakna av M sms.. det var inte från michael scofield kanske...

Kommentera

Publiceras ej