Can't Hold Us Down

0kommentarer

drake

jag förstår inte denna mani runt nyår. 
so what om man inte har fixat värsta partyblåsan, 
eller har inhandlat ett par nya läckra pumps. 
poängen är väl ändå att man firar eller går in i
det nya året på det sättet man själv vill. oavsett vad
som anses vara rätt.
alla dessa förväntningar makes me sick.
jag ska umgås med Frugan först & sen drar vi till
Madde. jag ska ha trevligt oavsett blåsa eller pumps!
2007... nästan så man känner sig lite gammal.

kvällen har varit trevlig. han är söt.
lowride fick han åka också. med the Frug!
vi crusie'a audi-style va! yeaah, niggah! ;)
& nu vet jag,
en Pink Panter är samma sak som en Rosa Panter.
världigt upplysande kväll!

crap, känner mig inte speciellt jätte trött.
ska nog spela lite playstation.


dagens skönaste: grey ft. j-hill - homegirl

Kommentera

Publiceras ej