Here Is Where I Stay

0kommentarer

aha, då var man hemma igen. bittersweet.
som det mesta tycks vara.
brunare & med mer stuff. blev en del inköp som väskor, vaser & kläder.
me like. jag är en patetisk märkesnörd under ytan. ingen som
vill ha något stort märke synligt så utan mer lite diskret vetande.
köpt julklappar till alla med. skönt.
ska ner på stan i eftermiddag & kolla med syster om vi hittar
något mer till mormor dock.
hon fyllde ju för någon vecka sen (som jag missa) så en
till klapp eller present, whatever you wanna call it, fodras.

hemma igen alltså. massa ansvar.
missa att lämna tillbaka en bok på universitetet innan jag for
så nu kan jag inte låna mer böcker på biblioteket där & blivit betalningsskyldig.
crap.
måste lämna tillbaka den idag plus betala.
så jag kan låna igen. kan ju vara nödvändigt i framtiden.
har kommit efter med en del grejor så det måste göras så fort som möjligt.
plus att en uppsats ska skrivas.
jag som så gladeligen förträngt allt ansvar under mina två solveckor.
men vissa saker kommer man inte ifrån.
believe me.
inte ens när jag befinner mig på andra sidan jordklotet.
vissa saker går inte att blockera ut.
it's fucking shit, man.

Thailand var för övrigt underbart. varmt & bekymmerfritt.
något som med jämna mellanrum behövs.
det gjorde vi bra Frugan!
we are the shit!
(& Ebba med såklart!)

fiinvivi

Kommentera

Publiceras ej