I Saw Mamma Kissing Santa Claus

1kommentarer

nu är det jul igen.
härligt. jag känner mig bara
lycklig & glad. det går inte att sticka under
stolen med att jag diggar julen fett!
 
imorse gick jag igenom telefonboken i mobilen
& skicka God Jul sms till alla som förtjäna det.
more or less.
blev en del. har fått tillbaka också.
hövligt.
hittills har jag blivit bortbjuden på fest, julkramad,
julknullad & julälskad. 
ja, & då menar jag bara i sms väg. 
what can I say? 

jag sitter här & väntar otåligt på bror som ska
hämta upp mig så vi kan åka ut till mormor.
det bara kryper i kroppen.
han får komma snart annars tar jag livet av mig!

drömde värsta mardrömmen inatt.
usch, det var hemskt.
jag & familjen var på Phi Phi Island I Thailand
& det kom en Tsunaminvåg.
alla dog.... nästan.
var upprörd när jag vakna & undra varför jag
drömde en sån dröm natten till julafton!
jag säger då det.

nej, nu måste jag packa ihop mina saker
& ta fram julklapparna så det är klart.
mitt julfirande börjar 14.30 & kommer hålla
på tills 23 snåret. brukar bli sent på julafton.
& det är precis som det ska vara!

GOD JUL!

1 kommentarer

Ebba

24 Dec 2006 19:02

ja god jul på dig med. Har inga cash på my celly va, så jag kunde tyvär inte svara på ditt hövliga sms :) Go jul!

Kommentera

Publiceras ej