Thailand Tomorrow

0kommentarer

yes, nu är jag klar med pluggandet!
hur bra är inte jag då?
shiiiiit.
jag som bävat för dessa två uppgifter
men det gick ju att bli klar på en dag.
fifan.

varit & handlat det sista inför resan idag.
& växlat pengar.
vet inte hur jag ska göra med godiset bara.
det kanske är att föredra en påse godis
på en 12 timmar lång flygresa.
ja, faktiskt.
well well, får se.
Pelle ringde förut. Talka lite shit. Allmänt sådär.
& så fick jag spilla ut lite av mina nojjor inför imorgon.
varför tycker alla att jag är crazy?
fattar inte vad det tagit åt mig på sistone. helt överrädd
& uppskrämd för precis allt.
men det är faktiskt så att jag bara har ett liv.

ikväll blir det fetlugnt. ska se Idol finalen.
intressant att se vem som vinner.
Markus är mer cool och Erik mer idol.
fast jag hoppas på Markus iaf.
har en liten crush på han.
tönt som jag är.
get oooooover it!


Kommentera

Publiceras ej