Time Is Everything

0kommentarer

nu är jag trött & känner mig alldeles för sentimental.
det är så mycket likgiltighet blandat med irritation
som kommer upp i en enda stor röra.
det är för jävligt när man känner sig... känslosam.
egentligen finns det inget att säga men ändå blir ett
inget något & detta faktum är fucked up.
jag tror att jag är lite knäpp.


You're just a sad song
With nothing to say



stan med J hela dagen. hon skulle köpa klappar.
jag köpte kläder. vilket inte var påtänkt.
ett par svarta jeans, en grå långtröja & en brun/vit randig cardigan.
crapy lovely.

pepparkaksbak på kvällen hemma hos J.
E kom förbi. julsångerna var på & det blev lite feeling.
julkänslan börjar infinna sig ganska rejält nu.
otroligt tillfredställande.

beställde tid för min sista tatuering idag.
på fredag kl 11 är det dags.
Kalle lyckades klämma in mig.
fullbokat till Mars annars. lite crap,
men det löste sig ju.
självklart.



And how this kiss would be wonderfully vain
I swear I’ll melt if you touch me at all


dagens skönaste: allt med julstämning i

Kommentera

Publiceras ej