When It All Falls Apart

0kommentarer

tänkte på det förut när jag låg i badet.
jag behöver ett avslut.
ett "ta hand om dig & ha ett bra liv" -slut.
just nu, år senare, känns det fortfarande oavslutat.
kanske är det meningen, jag vet inte.
det hanns inte med.
tänk vad några ord kan göra.

kvällen har jag tillbringat hemma hos Frugan.
the one and only.
hon laga mat.. & jag åt.
sen blev det två filmer & häng.
kom hem efter midnatt, det är då jag blir en pumpa,
& tog ett bad.
även pumpor behöver bada.

det känns liksom... tillfreds. med det mesta.
M sa någonting om att det verkar gå mycket upp & ner

med mitt liv, eller med mina känslor.
& visst, det kanske det gör.

ibland.
men alla håller inte en jämn linje med sina känslor

& i sina liv,

& om de gör det så borde de söka hjälp.
hursomhur, det känns helt okej att vara mig just nu.
även om jag får känslodalgångar.
det är jag. so be it.


I can still see the light at the end of the tunnel shine,
Through the dark times even when I lose my mind.
But it feels like no one in the world is listenin',
And I can't ever seem to make the right decisions.





Kommentera

Publiceras ej