You Don't Need To Bother

1kommentarer

tror det är dags för en perspektivspark.
onekligen så behövs det.
om man ser till fakta så finns det inget att vara
upprörd eller ens aningen ledsen för.
om man ser till, the big picture, så känns det
banalt.
nej, det känns oerhört patetiskt för det är inte
jag som har problem.
& jag tänker på den där bilden. den får mig
att hoppas & tro.
för jag vet att det finns där ute.
oftast blir det en översvämning av känslor.
en överreaktion på något som man i sin
twisted hjärna förstorar upp.
perspektiv var det ja.


How much is real?
Before you tell yourself It's just a different scene
Remember is just different from what you've seen


jag ligger ungefär 20 min efter i schemat.
ska vara utanför Frugan om 20 min & jag är allt
ifrån klar.

greja-en-grej - vi hörs inatt!
nu stress!




kvällens skönaste: stone sour - bother

1 kommentarer

Anonym

28 Dec 2006 00:16

du verkar må konstigt ganska ofta...,ta livet med en klackspark..eller i ditt fall med en reklam bunt :-) .- ?

Kommentera

Publiceras ej