Dad, I Still Feel Empty Inside

0kommentarer

Some days I feel broke inside
But I won't admit
Sometimes I just wanna hide
'Cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this, ooh


detta jävla tomrum som aldrig kan fyllas. jag vet det. aldrig. det finns ingen, inget som hjälper. this space inside my heart is always gonna miss you. helvete, helvete, helvete. jag hatar när känslorna tar över. jag är trött på alla tomhetskänlsor. något fattas. har det alltid gjort. you don't know me anymore and I don't know you. när blev allt för mycket? eller var det för lite? var jag inte tillräcklig för att älska? när blev vi främlingar för varandra? jag hoppas fortfarande på att du ska komma & rädda mig från allt det här. att du ångrar alla år som passerat, men att du är här nu. varför är du inte här? jag önskar att jag kunde sluta känna. överhuvudtaget. jag stöter ifrån de som kommer för nära. jag kan inte lita på något eller någon längre. hur kan jag? allt jag vet är förlust & förlora. men det är lätt att gå vidare. gå vidare till någon annan som inte vill ha mig. gång på gång. detta mönster om att jag inte duger för kärlek. it's okay. I'll be fine. it's all I ever known. men jag hoppas fortfarande. hoppas så innerligt på något mer än det här. på att du ska rädda mig.
för hey, Dad.. this space inside my heart is always gonna be empty without you.
 

Would you tell me I was wrong?
Would you help understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?


If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
It's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time


I'm sorry...

Kommentera

Publiceras ej