Dirty Little Secrets

0kommentarer


ååh, my heart breaks. jag vill ha en hund.
en sån här liten urgullig vovve.
tibetansk spaniel is the shit. nåndag kommer jag
skaffa mig en också. det har jag redan bestämt.


tibbe2


tibbe


this may be the last thing that I write for long
can you hear me smiling when I write this for you,
and only you


måste lämna in två uppgifter i skolan inom två veckor.
fick mig en spark i röven idag. bra, behöver det.
min självdisciplin is out the window.
 
bror kommer & hämtar mig på lördag,
för då åker den här mamma-älskaren hem till
mamma. loooove.
ska ta med Tax Free katalogen så hon & bror
kan titta vad de vill ha.
skulle få mat också. hon fråga igår vad jag ville ha.
bara det liksom. ååååh. mami is love.
träffar inte mamma så ofta. kan gå flera veckor innan
vi ses eller ens pratar. så när jag väl träffar henne,
desto mer speciellt blir det.


will you need me now?
you'll find a way somehow
you want it too
I want it too


dagens skönaste:  all american rejects - the last song

Kommentera

Publiceras ej