Don't Beat My Ass (With A Baseball Bat)

0kommentarer

And you remain
A promise unfulfilled
I ask you for more
But you push me away


sovit mellan 02-05. alltid något. hoppas att
jag kan somna om igen innan jag ska gå
upp 12.30.
I'll give it a try.

jag blir så trött på folks trångsynhet. jag kan ta
en diskussion.
no problems, men då ska den jag diskuterar med
ha en öppenhet för andras åsikter.
vad är det för mening med att diskutera
annars? liksom.

& jag blir trött på människor som tror sig veta
hur alla molekyler & partiklar fungerar ihop i något
slags kontextbegrepp.

 you don't know a shit when it comes to me, sweetheart.

allt är inte så lätt men inte heller så svårt. 
jag orkar inte förklara för du är så förbannat
trög & det är inte lätt att förklara saker för 
någon som är så förbannat trög som dig.
whatever.


For so long I tried to reach you
I know I'm almost there
I'm close enough for you to see


sunrise


god morgon.




natten & morgonens skönaste: goo goo dolls - it's over

Kommentera

Publiceras ej