Fellowship Of The Nerd

1kommentarer

de mongon som åker ner med sina Volvos till OKQ8
är.. aaah, freaks. töntar.
killarna är  runt 20 årsåldern & de
har med sig sina småbrudar på typ 16.
& där... står de bara.
for real.
vad är det för nöje med att åka ner till en mack
en lördagkväll/natt & bara glo!?
I don't get it.
hur allvarliga snoppkomplex har de egentligen?
stora måste det iaf vara om man åker ner till en mack, hänger
där med sin allmänt äckliga småtjej & sina töntkompisar
& tror att man är cool.
om någon kan förklara för mig vad nöjet är & som man rubba
min bild, so please do.
I can't wait!


jaha, här läser man Nettes blogg & får höra att man är
andra sorteringen!
men nej nej, jag är inte upprörd.
sitter liksom här & gråter.
nästan.


ah, min gårdag var underbar!
sådär alldeles, alldeles underbar.
mamma hade köpt fläskfilé dagen till ära också.
var sjuuukt gott!
herr Ekberg, har av någon anledning, tro det eller inte
bilvit... snäll?
inte alls så kritisk & dömande som han har varit.
mamma berättade om resan & till hennes stora förvåning
sa han bara "jaha.." and nothing more.
detta är ett smärre mirakel.


nej, jag tycks inte kunna sova längre än till 05.
ska se på dr phil & skruva mig i sängen tills jag
somnar igen.

1 kommentarer

Jaaaaag.

19 Nov 2006 11:14

Du är inte alls andrasorteringen! Hade faktiskt tänkt o fråga dig med juuuuuuh!

Kommentera

Publiceras ej