From Here I Can Almost See The Sea

1kommentarer

var länge sen jag mådde illa av överätande,
men idag hände det.
inte för att jag brukar överäter för den delen heller.
tacos at first med homegirlsen. fick i mig två
soft. waaaaay to much har jag märkt.
& idag fick jag min efterlängtade blåbärspaj.
jag tog inte en bit, nej nej - jag tog tre bitar.
okej, jag tycker om paj.
it's my thing, let it go.



paj


somna vid 23.30.
hallelujah.
vakna 01.35, lagom till Prison Break reprisen
som jag missa i måndags.
somna givitvis om & ifrån det.
jaaa, & så vakna jag 04.15.
crap.
funderar nästan på att hålla mig vaken till föreläsningen
kl 10 nu.
får se. well well.


you didn't drink enough to say you love me
come to bed, don't make me sleep alone



dagens skönaste: the all american rejects - can't take it

1 kommentarer

Ebba

16 Nov 2006 14:57

Du är en blueberry pie junkie!!(fast på bilden såg den riktigt god ut)

Kommentera

Publiceras ej