Honey, This Mirror Isn't Big Enough For The Both Of Us

0kommentarer

I'm out of kattmat, toalettpappaer & balsam. crap.
tre ganska väsentliga saker. passande att jag ska åka
hem till mamma snart. hon kommer få panik när jag
säger att kattmaten är slut.
vilket är sant. nästan.  
finns ju lite kvar men inte alltför mycket.
den lär ta slut innan pengarna kommer,
so what has the halftruth got to do with it? 
show'em Tina!

är smått ångestladdad trött.
somna väl efter 10 i förmiddags.
klockan ringde 13.45.
blev en sån där förvånande känsla av att jag bara hade sovit
typ 15 min men det hade jag givetvis inte.
irriterande.
men jag är vaken & påklädd.
ska dricka upp teet & sen blow my hair dry,
and put some make up on.

trodde bror skulle kommit för 2 min sen,
vilken tur för mig.



you were no angel
and I was no sin



dagens skönaste: goo goo dolls - sympathy

Kommentera

Publiceras ej