I'm A Mess!

0kommentarer

yeah, I'm a crazy women!
jag är alldeles toksentimental.
har grinat som en bebis ikväll.
över vad? ja, säg det.
livet är inte slut men det känns lite
som så på något högst ologiskt sätt.
tänker på Bäbis.
min älskade katt. han ska bo hemma
hos mamma i två veckor.
han kommer ha det bra. det v e t jag.
finns ingen större djurvän än min mamma.
men det är ändå.. nåt. han kommer inte vara
hemma.
liksom.
han kanske tror att jag övergivit honom.
shit, bananaz. är grymt sjuka tankar jag har
men det kan inte hjälpas.
för de finns där.
visste inte att jag var SÅ blödig för Bäbis.
men det tycks inte vara bättre.

inte har jag kunnat plugga idag heller.
har varit alldeles för trött & ofokuserad.
har ju varit blödig!
inte börjat med packningen heller.
hinner väl för gudars skull packa på lördag.
jaa, jag lever i förnekelse just a little bit.

det kommer bli härligt där borta.
I fucking know that.
måste bara ta mig dit först SEN kan jag njuta!

nej, nu ska jag sova! upp tidigt imorgon & plugga det
sista innan avfärd på lördag.
2 days left...

måste bara citera en söt lillgrabb på stan som sa:
"imorgon är det rätt månad!"
tror det är någon som ser fram emot julafton iaf. :)


kvällens skönaste: ciara - promise

Kommentera

Publiceras ej