In This Cold World

0kommentarer

skär mig i 5348 bitar.
sitter & väntar på ett mirakel som inte kommer.
det är förutsägbart. hela tiden & jämt. länge sen jag förvånades.
it's a shame. but it's true.


the whole world was sleeping and I was there


hoppas natten går fort.
skulle gärna se mig i sängen inom en snar framtid,
men får tålmodigt vänta till kl 07 imorgonbitti.
så mycket för den snara framtiden. allt är relativt.
jag missar grey's anatomy ikväll. crap.
reprisen på söndag istället får det bli.

Micke är en klippa! he made my day. skjuts till jobbet
is the shit. jag är alldeles för bortskämd. I say.


let's not speak of it again
the road is now



prison

det finns ingen vackrare! han är min men han vet inte om det än.




dagens skönaste: dashboard confessional - don't wait

Kommentera

Publiceras ej