It Could Be A Good Excuse

0kommentarer

whaaaat's happening?! har fått värsta laga-mat & baksuget! sitter & tittar på recept nu. hands up. framförhållning. om man kanske ska försöka ta & L A G A mat den här månaden. & då menar jag riktig mat som korv & kött med diverse råvaror som matlagningsgrädde & vitlök. hoppa pulvermoset & snitzeln liksom. tror jag ska ge det ett försök. så långt pengarna räcker vill säga. 

jaaa, vädret. vakna inte av en chock imorse. var vaken i natt när det var snöstorm utanför fönstret så jag visste att det skulle bli en vitpuderdag idag. men shiiiit. var ju inget jag såg fram emot iaf. vet inte hur många gånger det var på håret att jag slog på arslet. så nu måste man gå tidigare till Campus så man kommer i tid med tanke på att ens färd går långsammare.
Malin var den största optimist. mötte upp henne innan föreläsningen & hon hade det största smilet i fejset. kläcker ur sig att det är såå härligt med vädret! men hennes optimism försvann väl en aning allt eftersom då kylan blev påtagligare. kvinnan hade ju inte någon halsduk eller vantar med sig. själv skulle jag inte överlevt utan dessa bomullsnystan idag! 



och du har
sparade rader
och samlade
saker av
honom i ditt
hjärta och
överallt

Kommentera

Publiceras ej