Kiss Yourself Goodbye

1kommentarer

nu är jag klar med observationsuppgiften på stan.
gick bra. trodde inte annat heller iofs.
det är snart mörkt ute.
ursäkta, men klockan är b a r a 16.04!
fucked up.
jag ska strax gå & lägga mig.
sova några timmar innan jobbet,
så det kanske är till min fördel att det är mörkt ute.
sover bättre or whatever.


you poisoned my life
so I take this knife
and I cut you out
cut you out


Bäbis sitter & råglor på mig precis vid datorn.
snacka om att känna sig.. iakttagen. (?)
han vill nog också sova.
vi har ju gjort det ganska mycket på sistone.
skönt att ha lite sällskap i sängen iaf,
även om det är i form av en katt.
min katt.




I've waited long enough to make it
and if you're so strong
you might as well just do it alone
and I'll watch you go


who has to know?


dagens skönaste: trivium - dying in your arms

1 kommentarer

Anonym

14 Nov 2006 13:32

Tacos imorrn kväll då? Ja! Behhöver mina homies liksom när min mami åkt. Hörs senare eller imorrn. Puuuuss.

Kommentera

Publiceras ej