Noise And Kisses

0kommentarer

mm, har varit & köpt smågodis idag. crap men ack så gott.
coffee house med E & J idag. vi gjorde bort oss. maybe.
shit, världen är alldeles för liten ibland. nyckelordet är - L I T E N !
tur att man ska lämna landet snart!

jag har bestämt mig. får bli en digitalkamera. det får bära eller
brista helt enkelt. men oj, vad jag ska vara fotograf sen!
in your face biatch.

jag & bror for runt förut. det är bättre nu. thank God!
han följde även upp en stund innan han åkte hem.
tänkte på det inatt. blev tillochmed lite tårögd när jag tänkte
på det (kanske hade nåt att göra med att jag inte sovit på 18 h).
whatever.
var en otroligt skön känsla av att veta att han tyr sig till
mig när han har det jobbigt. for real. känslan av att man behövs
& kan bidra med något är överväldigande.
r-e-s-p-e-c-t-!

frugan är minst sagt förvirrande. ena dagen ska vi ut & kika läget
på lördag & i nästa så ska vi inte det. please honey, det är klart
att vi ska kika läget! vara chill & spana. inget avancerat.
ta fram nål & tråd.... eller plånboken nu!

frissan imorgon! finally. kalla mig fåfång men jag mår verkligen inte
bra när jag har en ångestladdad utväxt på huvudet. det funkar inte.
men imorgon är lidandet slut! yeeeeah.


so since i'm not your everything,
how bout i'll be nothing, nothing at all to you




godis



dagens skönaste: p diddy feat. keri - after love

Kommentera

Publiceras ej