Schizophrenic Conversations

0kommentarer

ja, denna hype runt Viktor&Rolf by H&M är otrolig.
var tvungen att gå in på Blocket & titta hur många som
säljer plaggen till skyhöga priser idag.
det var inte några, snarare många fler. till det dubbla priset,
för att notera.
så snygga är inte plaggen ens.
finns dock ett par läckra svarta pumps jag gärna skulle
se mig själv i. men det lär inte hända.

har frossat i Tax Free katalogen ikväll. ååååh, mitt
arma hjärta. det finns så mycket. mina pengar
räcker inte riktigt till. crap.
varför får man så lite pengar? det är inte rättvist.


and all I had was the memory of what was
so let's pretend it never mattered to us


hand



min sovrytm är fucked up igen. somna vid 06 imorse.
så vad har jag gjort under dagen? damn.

Emma ringde förut. vi ska göra en observation tillsammans
på måndag. well well.
fixat med Folksam & pratat med mormor om resväskan.
det känns nära nu. alla praktiska mål påminner mig,
& jag klagar, absolut, inte.
tycker dagarna går relativt fort också. huuuurräj!

har fan varit sugen på blåbärspaj i flera dagar nu.
måste jag äta fucking paj för att det ska sluta?!
kanske får köpa mig en imorgon.
i värsta fall. i bästa fall gör jag det inte.


bytheway,
you are a loser and I don't talk to losers

I'm so over it

(and this time I really swear I mean it)


de har slutat sända Sex and the city på nätterna!
oförlåtligt. TV3 = asses.


dagens skönaste: crossfade - dead skin

Kommentera

Publiceras ej