This Isn't How I Go

0kommentarer

hämtat ut passet idag. ångest. tur att det bara är ett fåtal som kommer se det. iväg med mamma & bror & tittat på tapeter. hur kommer det sig att jag har en mamma som är så otroligt händig när jag själv har tummen mitt i handen? hon är mer kvinna.. & man än vad jag någonsin kommer bli. renoverat ett kök nästintill helt själv. liksom.  
snurrade på stan med syster i eftermiddags också. hon bjöd mig på en kebabmeny. människan är ju rik som fan trorts att hon just nu är arbetslös. ska dock börja jobba i December igen. she was happy. fick reda på det idag. 
sola gjorde jag inte heller. fan, jag är djävulskt blek. var nog flera år sen jag var såhär blek. I get over it. vilka i-landsproblem man brottas med. heeeelt sjukt.  

föreläsning, redaktionsmöte & jobba natt imorgon. crap. jag måste försöka sova mellan föreläsningen & mötet. annars orkar jag inte jobba till kl 06. seminarie på onsdag också. måste med andra ord försöka hinna läsa 8 tidningsartiklar & 2 texter. kommer vara nog svårt att ta sig upp på onsdag. (sa jag att jag jobbar natt imorgon?) well well.


dagens skönaste: Yellowcard - City Of Devils



sleep cool.

Kommentera

Publiceras ej