True Love Is Something That Comes Easy

0kommentarer

söndag.
jag är tröttare än tröttast.
undrar hur det kommer sig att jag aldrig är hungrig
på söndagar?
en helgmättnad kanske.

har inte fått tummen ur än.
städa va det sagt.
orka liksom.
jooo, fan. jag m å s t e iaf diska idag annars blir
det sådär äckligt illaluktande i köket.
fräscht va?


we don't need to whisper



killen har potential!
justin het


men vad ska man säga om såna här bilder?
justin ohet
han var verkligen inte vacker nånstans. save him.. please.



do you wonder why you hate?
are you still too weak to survive your mistakes?


inte visste jag att han tyckte att jag
"är typ bäst i världen",
men så var han påväg att bli full när han
sa det också.
"jag sa det visst, du kan fråga M om du vill"
okej, okej.
det är stabilt.
"I hate you"
"no, you love me"


heartbroken


dagens skönaste: angels and airwaves - good day

Kommentera

Publiceras ej