What's It Gonna Be?

0kommentarer

It was my turn to decide
I knew this was our time
No one else will have me like you do
No one else will have me, only you


aah, jag kan verkligen inte bestämma mig om jag vill
ha en digitalkamera eller inte. what to do?
jag får en om jag vill, men vill jag verkligen det?
har ju klarat mig bra utan hittills. tror inte jag har något
enormt behov av en men det är ju roligt att ha bilder.
tyvärr är jag urkass på att ta bilderna jag skulle tycka
vore roligt att ha.
crap.
får se hur jag gör. skulle ju vilja ha en kamera
& pengar. inte enbart en kamera, eller enbart pengar.
 
min bror mår för tillfället ganska dåligt. jag vill bara hålla
om honom så att allt bli bra. men så enkelt är det inte.
tycker inte om att höra att han har gråtit två nätter i rad.
vi ska umgås imorgon. hoppas jag kan skingra hans tankar
med diverse påhitt. lunch & lite låtsasshoppning.


I won't always love what I'll never have
I won't always live in my regrets



brother



dagens skönaste: jimmy eat world - 23

Kommentera

Publiceras ej