Baby, it's never too late to be real

0kommentarer

aaagaaah! så frustrerande när man ska försöka förklara en känsla man inte kan greppa. det är iaf annorlunda. enklare & inte lika uppslukande. en distanserad & lite otrevlig attityd. fast det inte är menat som så. men ibland kan inte allt bli rätt. om jag blir dömd so be it. alla kanter är inte släta. jag har vassa kanter & hack som visar sina rätta färger i situtioner med illvilja & längtan. (you don't know me and you don't even care)

jag lyckades tamejfan inte bli full. haha, unbelievable. blev krångel med Leche precis när vi skulle in så vi gick till Otten istället. var schysst men tror att Leche hade rockat liiiiite bättre ändå. det blev vintertid mitt i allt. sur & trött på nattkvisten hann jag bli också. "whatever" cirkulerade ett tag i mina tankar där. & ja! jag, Hanna & Madde lät högst i karaoketaxin ner till Leche & Otten. sjöng för kung & fosterland. mickarna gick ju inte ens.. undrar varför? ;) 
nu är det väl tänkt med en lugn helg & sen kör vi igen. alla helger till resan 2 december är vi på G! haha, får väl se om vi orkar... & har råd med denna pinglande livsstil.

igår drog Micke till Spanien 1 vecka & imorgon drar Peter till England 2 veckor. FFS! vem ska nu underhålla mig om kvällarna när jag är bored like hell? shiiiiit. vem vet, nu kanske jag kan göra 2 restgrejor jag har kvar? verkligen!
 
imorgon är det Polishuset som gäller. fixa pass is the shit. kan ju vara bra att ha sen. nu? dusch & sen sängen med mp3'n. 


I could be cold
ruthless
mean
angry
I could be weak 
senseless
and so much more

(You know I could be just like you)




(I just miss you, that's all)






sleep like you deserve.

 

Kommentera

Publiceras ej