Bananaz

0kommentarer

this shit is bananaz! men inte helgen. guuuuud så trevligt. trots bristen på dans. en
av ytterst få kvällar som vi inte dansat. blev med dragen av Sean vid ett tillfälle dock.
dansa ca 1 minut & sen gick vi därifrån. var waaaay to much folk på dansflooret!
Ebba då, eller om det var Frugan, som fråga om det inte blev något med Sean. skojar
duuu eller? för det första är han 20 år, inget ont om det.. men jag tycks dras till lite
äldre manskött, sen har han gått på Floristgymnasiet... GAAAAY! men vadå, jag har ju
liksom hånglat med THE mr Gay. men shit.. en mr Gay räcker för mig. Micke hitta
också till Leche. var på tiden & han digga det håååårt! vi lär få se honom där fler gånger! :)
& det gick bra trots att jag inte hade någon BH på mig! blev en del boob besatthet
ett tag! men vad gör man om man är BHlös! 
strosade hemåt med Frugan & Danne... & jisses det är verkligen skönt & befriande att gå
barfota. tror jag får sluta med denna vana innan jag får en fet glasbit i foten men uuuj, det
är skönt as hell. skicka iväg ett sms till kära Andreas på hemvägen. skulle jag inte ha
gjort. stackarn låg & sov.. men det är ju inte så att han inte väckt mig nångång!

& ja, jag hade verkligen en bit toalettpapper i trosorna när jag kom hem. fifan, & jag var ju
inte ens full. får ha mer koll på vart jag slänger med toalettpappret nästa gång.

somna väl runt 4. upp kl 11 idag för möte. shiiit. så trött jag var när telefonen ringde. men
upp tog jag mig. vi satte oss på Fräcka Frökens & fika. jag åt frukost. fick ihop en vettig idé
så på tisdag ska vi filma en TVhallåa. resten av filmen filmar vi på onsdagen. hoppas vi får
ihop något vettigt nu.
 
nästa helg kommer Pelle hem. han upplyste mig idag om att då blir det fest. absolut. jag
är på! Frugan, Madde & Ebba får med haka på. blir förmodligen Palace (med andra ord,
Madde kan haka på). var superlänge sen man var där. kanske kan bli något vettigt av det
med. man får hålla tummarna.

veckan blir nog skööööön iaf. ledig måndag, tisdag, torsdag & fredag. ibland är det skönt
att plugga på filosofiska fakulteten! I say. har några möten & lite filmning under tisdagen
& onsdagen. seminarie på onsdagen också. annars är det freeeee all week. I am going
to enjoy! ska försöka få tummen ur & se "the fog" men faaaan, vill inte sen den själv. är
ganska hoppig & lättskrämd när det kommer till skräckfilm. men det ordnar sig nog.


nu ska jag krypa ner under täcket & läsa min nyinköpta veckotidning & lyssna på ljuv
musik i mp3'n.


(this shit is bananaz)








jag dricker min vodka
Du tiger Din smärta
jag dricker min vodka
-mitt gift för Ditt hjärta


Kommentera

Publiceras ej