Did you found somebody?

0kommentarer

jag förstår verkligen inte på mig sjäv. varför reagera jag sådär? det har liksom ingen betydelse. ja, ibland är man allt bra konstig. ja, redigeringen gick bra. kom hem... nyss. köpte mig två moccarutor på ICA innan jag gick hem också. de är så goda. verkligen elakt goda. kakmobbning på hög nivå.
 
ebbalinen försökte få med mig ut ikväll.. & visst, jag är alltid på. men jag har inte rååååd. med en dryg 100lapp på kontot så känns det inte som prioritering nummer ett. mat måndag & tisdag känns väl mer.. ansvarsfullt. & det måste man ju också vara ibland. men nästa helg är det vi som festar på Leche!
 
Frugan lämnade "hitta Nemo" i mitt brevinkast förut också. åååhiii. ska se den ikväll & bara må bra. imorgon ska jag sooova & sova, lääääänge. stänga av ljudet på mobilen & bara.. mmm, sova? haha. bra att jag är tydlig iaf.

nej, nu ska jag pressa Peter till att leta några fler låtar åt mig. muuuuuusic is my drug!

Kommentera

Publiceras ej