Frustration

0kommentarer

faan jävla skit. Peter fick mig att tänka på äckelkänslan. jag blir bara ledsen när jag tänker på det. jag är inte nöjd. nej, det är sant. de är för små & jag har fått tillbaka gamla ångestkänslor. det går i perioder. just nu är det en mindre bra period. jag önskar att jag var nöjd. fan, vad skönt det vore. tyvärr är fallet inte så. det är inte ditt fel Peter. har ju haft samma tankar under hela kvällen. denna missnöjdsamhet. den kan ta sig i röven!

jobbat har man gjort ikväll också. känns lagom att komma hem strax innan 22. man hinner ta det lite lugnt innan man lägger sig under täcket. mmmm, mitt täcke is the shit.
systemet imorgon. måste få tummen ur & gå ner. kommer INTE vilja bege mig ut på lördagen. nej, imorgon är dagen.
lördagen då? hmm. behöver dränka mina sorger & tankar. jag kan ju försöka bli full iaf. hahah, brukar ju dock gå sådär. de som påstår att de sett mig full vet inte vad de yrar om. ingen har sett nåt.... än. Frugan får lära mig några raggningsknep & sen är we good to go. Leche here I come. jag & ragga? hahah, vilket skämt. jag får mig aldrig nåt. fast det kan ju bero på att jag aldrig raggar. pirr i lingonskogen som jag brukar säga.. eller egentligen inte, men nu säger jag det. behöver mig ett bra ligg! nån som ställer upp? det är fan brist på den varan innanför de här väggarna. nej, usch så jag säger. lösaktig kommentar.. & jag är inte ens speciellt sexuell av mig. ja, med andra ord.. det är illa nu.

nej, nu blir det sängen & lite musik. musik är härligt. nästan lite för härligt ibland. & så kan vi ju hoppas på att jag drömmer nåt.... trevligt.


kvällens skönaste sound
Ying Yang Twins ft. Avant - Bedroom Boom
 

Kommentera

Publiceras ej