Hello, I need you

1kommentarer

polishuset & ännu ett hemskt kort i form av ett passfoto
mc'donalds
bilfarande till grannstaden
shoppning
ångest
nostalgilyssning av gamla dängor
bilfarande tillbaka

skulle fan köpt den där kepsen! vill-ha-begär. när jag äntligen hitta en som jag tyckte om.. men icke. det glömdes ju bort. crap. Bik Bok här i stan suger. det är bara att konstantera. man hittar numera aldrig något man vill ha. for real. Bik Bok i Ikano huset äger. man hittar ALLTID något man fastnar för & som man mer eller mindre skulle döda för. nästa gång. ja, då är det vi som åker till Ikano. där med bastat. skönt att vara ledig idag. lediga dagar står högt på listan av gemytliga saker! det slår aldrig fel med en ledig dag. iaf inte i min värld. sen är jag ju världens lataste också.


did I not make myself clear
I pushed you away
And thought I try to write my life on this page
(I’m so, I’m so sorry)


yepp yepp. skönt så länge det varande. föreläsning imorgon. dock bara mellan 13-15 men sen ska jag på redaktionsmöte kl 19. deal with it kvinna! jaa, jag kan ju inte vara ledig j ä m t !
måste bara ge cred till mannen på Polishuset som assistera oss med passet. vilken klippa! nästan så man ser fram emot att gå tillbaka dit om en vecka. he made my day!


Will you stay until I wake,
Even though I'm not yours to take?


dagens ton: Michelle Featherstone - We Are Man And Wife

1 kommentarer

Frugan

31 Oct 2006 09:45

vännen.. det heter "och där med basta".. inte bastat. =P titta så tidigt jag är uppe! har sovit såååå skönt inatt. men världens träningsverk har jag. =) have a good one!

Kommentera

Publiceras ej