Inspelning

0kommentarer

nu har jag tvättat & plockat iordning här hemma. finally. tog ett tag innan jag fick
tummen ur. imorgon blir min lilla lya en inspelningsplats. kortfilmen ska delvis
spelas in hemma hos mig. vi måste bara sunka ner den & göra lägenheten allmänt
ostädad. jaaa, därför kan man tycka att min städning idag var lite onödig
men då får man tycka det! rör mig inte i ryggen. nu ser det iallafall fint ut! :) 
hoppas bara att det inte regnar imorgon. då kan det uppstå en del problem. vi får
hopppas på det bästa.


& åt helvete! jag blir så förbannat irriterad. jag vet att jag inte ska ta åt mig men
helvete. hur ska jag ta det då? så jävla passande bara! du är en fitta helt enkelt.
(and not in a good way)


har hittat en massa bra musik så nu ska här lyssnas tills sex and the city börjar.

Kommentera

Publiceras ej