Julkänsla!

0kommentarer

jaaa, vilken känsla jag fick tidigare idag. lyssnade på en låt & en stormande julkänsla kom över mig. blev helt härlig i kroppen & vilken längtan. det är en härlig tid. ledighet, god mat, julklappar & familjen. me love so much.

pratade med mamma nyss. påminde henne om skjuts upp till arlanda den 2 dec. haha, hon är så knäpp. sa det att hon måste berätta för Uffe att jag ska åka relativt snart. hon mumla något om att hon skulle det. haha. ibland förstår jag inte hur hon tänker. but i love her anyway.  

jobba då? hmm. vill inte jobba tisdagnatten så jag ska ringa till wöörket imorgon & fråga om jag kan jobba en till eftermiddag istället. annars jobbar jag väl bara torsdag & fredageftermiddag som det är sagt. har en rätt hyfsat dygnsrytm nu så jag ska försöka hålla kvar den så länge som möjligt. försöka kan man ju iaf.


ett bad kanske? jaa, låter som en trevlig idé!

Kommentera

Publiceras ej