Show me the truth darling

0kommentarer

efter morgonbesvikelser & ett enormt sockersug hela dagen så har jag överlevt. efter en lååång eftermiddagslur kändes dagen inte lika bajsnödig längre. eller ja, då var det ju nästan kväll.

det är varmt som fan & jag måste läsa en ansökan tills imorgon & reflektera lite över några frågor. ska inte träffa Markus förrän kl 13 imorgon vid skolan så det är skönt. hoppas att vi är effektiva så vi kan få gjort två reflektionssidor. skulle vara skönt att slippa sitta på torsdagen också.
ska på stan med syster på torsdag. sprit ska inhandlas. oooh ja. kanske är lite galen & köper något annat än det sedvanliga. förnyelse behövs.

orkade inte gå på redaktionsmötet ikväll. det hände nog inget banbrytande ändå. de diskuterade nog bara tablån för kommande sändning & nya produktionsidéer. i nästa tablå så ska nog kortfilmen som jag & min grupp gjorde förra veckan i klassen med. ska bara höra med de inblandade om det är okej om den sänds. men det ska nog inte vara några problem. alla var stolta över det vi åstadkommit. den fick även bra kritik från våra forna handledare Micheal & Errol vid genomgången inför klassen. bra skit helt enkelt.

idag diskuterades en ganska återkommande fråga. "vad blir man?" då min utbildning rör sig inom ett stort område så kan man inte specifikt svara på detta. allt beroende på vad man är intresserad av & vad man riktar in sig på. dock så finns det en övergripande titel som man kan slänga upp när frågan uppenbara sig. så damer & herrar - jag ska bli kulturproducent. there you have it. so fuck off.









(forever gone, forever you)

Kommentera

Publiceras ej