Småberoende

0kommentarer

jaaa, en av mina bikiniunderdelar som anlänt idag passade. äntligen! nu kan man se
någelunda okej ut på beachen i december. lovely.
Frugan & jag var & snurrade lite i eftermiddags. hämta ut mitt paket, sen en runda till
Campus & sen Ica. jag lyckades köpa mig en hel påse av diverse råvaror trots att jag inte
hade tänkt köpa något.
gjorde jag den där potatisgratängen då? noooop, åt mina rester. gratängen ska göras
imorgon! ska bli så gott. & kyckligfilé köpte jag med.

Andreas hörde av sig precis när jag tagit min sista slev ris. mätt som en proppad jag
vet inte vad. han fråga om jag hade ett fyrsiffrigt belopp på mig. för jag brukar ju gå
omkring med det (!) men som den pärla jag är så kom han & hämta mig så jag kunde
ta ut pengar. visste inte att jag var hans sugar mama!? meeeen skulle ju ändå ge honom
exakt det han fråga om så där snackar vi tajmning. upp & tittade på hans
nyrenoverade lägenhet också & har jag inte sagt något om tapeterna i hallen så har jag inte. haaaaaaaaaaaaaaaaaaha. mobbas lite får man. men den var fin. super. (i övrigt)

& jag kan inte hålla fingrarna i styr. nu har jag varit inne & handlat två bikiniöverdelar & en
fiiiin ballongkjol. ber till Gudarna att den passar nu också.

.ballongkjol

 
& ja, jag vet att det är en stor bild men jag kunde fan inte länka. jag är en
usel människa, jag veeet! deal with it.

nej, jag är super trött så jag ska hoppa ner i sängen. ska upp & filma
en TVhallåa imorgon & jag känner att det mycket möjligt kan bli jag som får
vara det. men jag ska protestera. don't feel for it. & ännu en NYinköpt
veckotidning har jag köpt idag. I have a problem. I know.

Kommentera

Publiceras ej