Svartsjuka & pusskalas

0kommentarer

det är konstiga tider. nothing makes sense. spelar ingen roll hur mycket man
analyserar & vill förstå. det går bara inte. ge upp. kanske är det lika bra att man inte
förstår allting som försiggår runt omkring en. ibland får man lära sig att leva med
okunskap & ett oförstånd. livet går vidare. brutalt kommer vardagen tillbaka - om & om
& om igen. jag orkar inte leta efter svar längre. tro mig.
(nothing really last forever)

4 av 5 kvinnor blir ihjälslagna av någon ur sin närmaste umgängeskrets. oftast är det
ens partner. där har vi anledning till att jag är singel iallafall! vem vill bli ihjälslagen
egentligen?! okej, det är väl inte en egentliga orsaken. men det är läskigt.
siffror som gör en mörkrädd. some scary shit.

Micke peppar mig om att vi ska ut & promenar några gånger i veckan. jooovisst.
skulle verkligen behövas. får se om kära Jenny får tummer ur också.



två helvetes veckor börjar imorgon. praktiska veckor. video & audio på schemat.
det är långa dagar & tidiga mornar. inte min grej det där med tidiga mornar. har
dock hört att det ska vara roligt så jag hoppas på det så man glömmer bort att
man är halvt död under veckorna. konstant.
redigering av kortfilmen imorgon kl 17 också. med andra ord - jag lär komma hem
sent på kvällen nångång.
well, Bäbis kommer iaf att uppskatta mig mer de här veckorna när jag kommer
vara ganska frånvarande.. är ju alltid trevligt med lite uppskattning! :)

helgen var grymt trevlig! Pelle kom hem från Falun så fest på lördagen var givet.
jag kom bara 2 ½ timma försent till förfesten. men när jag kom så börja förfesten! :P
Nisse & jag hade någon het diskussion om att det finns en Jenny look-a-like i stan!
han trodde att han sett mig flera gånger fast det visade sig att det inte var jag. Nisse
är inte den första som säger detta heller. skulle själv vilja se vem hon är! 
Ebba slöt upp med mig & mina homies påväg till Palace. tillochmed väntan i kön  
var trevlig! då har man det bra! Ebba fatta tycke för mina dudes så nu ska hon med
upp till Falun när jag ska dit med Calle & Nisse, haha. bästa ever.
Pelle blev svartsjuk för att jag prata med en annan kille. ovanligt.. inte. men de gick
över. han ringde tre gånger när jag kommit hem men jag orkade inte svara.
kände att det inte skulle blivit något bra utav det hela. var måttligt trött på han vid
det laget. I love him but just like a friend. att det ska vara så svårt för en del bara! 
i helhet var kvällen toppen iaf.
läppglansprovning som resulterade i pusskalas, gratis drinkar, dans & heta
diskussioner (har kommit på att jag är bäst på att diskutera när jag är påverkad),
har hunnits med. jag är nöjd.


neej, kanske är dags att slänga sig i sängen. ska upp kl 8. hoppas jag får 5 timmars
sömn i natt iallafall. hoppas kan man ju alltid.

Kommentera

Publiceras ej