The Last Tear I'm Wasting On You

0kommentarer

nya uppdrag i redaktionen. jag & diverse pips ska göra porträtt av folk. vi har inga kriterier eller riktlinjer för dessa porträtt av hur & vem som ska få profileras. med andra ord - det kan vara vemsomhelst! crap. men ska nog hitta några intressanta profiler i den här stan. ska försöka få tag på Maria Trädgårdh som arbetade med TV4 reportaget jag ingick i. ett försök skadar ju inte. har ju hennes mailadress kvar liksom. vi ska även göra jämförelser mellan olika studenters vanor. hur spenderar man sina pengar? vad prioriterar man? har några intressanta stundenter i åtanke. ja, det kanske kan bli något vettigt av det! 





 jag minns att jag läste någonstans
att du saknade mina händer och att
du behöver händer som mina för att
dina ska kännas hela

(jag har aldrig älskat så jag vet inte hur man gör)


nej, ska försöka komma i säng skapligt! upp vid 9 imorgon. mardröm. heldag också. ja, usch. nej, den här dagen känns överspelad nu. dags att inta en varm säng & ett skönt duntäcke. it' all miiiiiiiiiiiiiiiiiiine!


 
you dare tell me you love me
when you held me down and screamed you wanted me to die

so run, run, run
and hate me, if it feels good
don't bother breaking the door down
you'll never hurt me again



(honey you know, you know I'd never hurt you that way)

Kommentera

Publiceras ej