Will you?

0kommentarer

nu var det visst ett tag sen jag skriv. har väl hänt.. en del. ganska mycket egentligen
men jag väljer nog att snåla med kommentarerna. i viss mån. är nog bäst så. yeah.

en av två helvetes veckor är avklarade. one to go. & det är den jobbigast. schemalagt
på helgen. känns ju kul... inte. gruppen är okej. finns en person som jag har lite svårt
för. den är just too little too much. ungefär som en finne som inte försvinner. men som
sagt, en vecka kvar.

helgen har varit stillsam. lugn. första på ett tag. & jag kan ju erkänna att jag stundvis
kände mig uttråkad. som fan. men jag överlevde ju. puh liksom :)
jag, Frugan & Ebba var uppe på Fräcka Frökens i lördagskväll & tog en fika.. eller
middag som jag gjorde. prata om allt & ingeting. ungefär som vanligt! haha, lovley.

tänkte smita lite tidigare imorgon, runt 15. resan SKA betalas imorgon. & så är det
bara. har två möten mellan 18 - 20.30 så får ta det mellan introduktionen på
eftermiddagen & mötena på kvällen. blir fin fint.
jag vill ååååååka. snart. ge mig sol, stränder & tidlösa dagar! snälla. I need a break
from this life.
kommer att tänka på när Frugan & jag bodde i England. den där härliga sommaren.
ja, det var tider det. underbart. vill ha mer underbart!




allt jag gör
är en omväg
till dina läppar


Kommentera

Publiceras ej