#1

0kommentarer

nu tycks jag få ordning på skiten här. blir väl inte mer komplicerat än vad man gör det till.
dagen har varit chill (som vi i hooden säger). lunch på coffee house med min bitch &
min hoe. eller var det slut? ;) denna gudomligt goda kycklig, mjukost & ost macka som
de gör. ännu en svaghet. fantastiskt gott var det iaf - som vanligt. skvaller & dylikt, sen blev
det h&m för att titta om min jacka kommit in. vilket den hade. WEIII!. imorgon är det jag
som får en efterlängtad födelsedagspresent med andra ord! 

 & gud, jag vet inte. faktiskt. det känns bittersött... & som en käftsmäll. konsekvenserna
blir antgligen för stora för mig att hantera längre fram. eller så blir inte fallet som sådant.
osäkerheten är det största som slår mitt samvete just nu. det återstår att se vad som
händer men som sagt - jag vet inte. verkligen inte.

den här veckan är ännu en gång - chill. har inget väsentligt i skolan. måste dit en kortis
imorgon bara. måste fixa frågorna om Roy Andersson också.
ja, frugan.. jag ska läsa meeeeer.. I know you just care.. :)

sådär.. mitt första (om man förbiser det föregående yreriet) blogginlägg.
jag lyckades! huuuuurrääääj för mig.

sängen nu.

som min homie Thomas Rusiak sjunger - suckers. så godnatt suckers!

Kommentera

Publiceras ej