Dagarna som varit

1kommentarer

helgen har varit lugn. & då menar jag luuugn. verkligen inte gjort något känns det som.
har ju varit sjuk sen i tisdags så jag kände att jag kanske behövde ta det cool då jag
varit igång förra veckan samtidigt som jag varit sjuk & detta har ju inte varit till nån hjälp
precis. men tror vi att jag har blivit frisk än? nooooop.

till campus tog jag mig idag dock. heldag var det också.
men det var en mycket trevlig dag där. somna vid 4 hugget inatt, gick upp 9 imorse men icke
blev jag trött mellan alla teorier & utfrågningar. malin & jag var & åt på världens bar på
lunchen & sen på sista föreläsningen blev vi utsatta för en utmaning. vi skulle "redovisa"
för läraren (& alla andra 40-50 klasskamrater) kortfattat vad, som vi hade i våran grupp,
vetenskapsfilosofi är. min grupp är verkligen toppen. vilka klippor! (simon & jag
har verkligen hittat varandra, haha). underbar klick. vi lyckades på något förunderligt sätt ta
oss igenom denna prövning med en massa ordbajsande & skratt.

imorgon är det seminarium. kul. men det kommer nog mest bli en massa utsvävande då
vi bara haft en dag (idag) med det relevanta ämnet innan. ska ta & läsa kapitlen ikväll så
jag har något att tillföra. plus att läraren är en lill-hitler. pekar ut personer som ska få ut
ord som passar in i det hon undrar. lika bra att vara liiiiite påläst om man skulle bli utpekad! 

sprang hem kl 15. mamma hämtade mig omgående & vi åkte ut till kimstad. sen blev det
lite umgänge med henne & bror. även syster tittade förbi. trevligt! sen for vi till Lkpg &
sjukhuset. aaaah, MIN gunnar. VILKEN KLIPPA! -grr- han tittade & sa att jag hade varit - citat:
"en alldeles utmärkt patient!" det värmde i hjärtat. vi prata lite allmänt om olika saker. bl.a.
om när jag ska fara till Thailand i december hur jag ska göra. men det var iiinga problem.
tog ingen lång stund, enligt mig tog det alldeles för KORT stund, skulle kunnat vara kvar liiite längre ;)
iaf sen for vi tillbaka till Norrköping igen. lägg märke till att jag inte blivit trött än (!)

blev en sväng förbi Maxi för diverse matvaror. mamma betala vissa grejor. VILKEN PÄRLA!
me love her very superduper much, (and then some). klev innanför dörren 19.50 myste lite
med bäbis & sen DOG JAG! satte mig i soffan, vilket jag inte skulle ha gjort. sen kom det
som en käftsmäll. TRÖTT! somna såklart en gnutta. men nu är jag vaken! MÅSTE ju läsa
ett par kapitel tills imorgon. plus att jag ska se "miljonärerna" 01.50. viktiga grejor!


nu blev det väääldigt långt. men jag försöker kompensera upp att jag inte skrivit på
sistone. okej, kompis?! pliiiiiiiiiiiiiiis! 

1 kommentarer

Frugan

19 Sep 2006 00:44

Hmm.. FIck för mig att jag skulle följa med till Gunnar men okej.. Har inte hört av dig på ett tag men men.. du vet var jag finns..

Kommentera

Publiceras ej