Han är en klippa!

0kommentarer

seminariet var a piece of cake. inga problem alls. blev visst mc donald's till frukost
idag (inte bra!). på eftermiddags föreläsningen fick vi i våra grupper göra en
minpjäs som skulle framföras. alla gjorde bra ifrån sig. var kul! 
det är verkligen mycket med skolan right now. nu i eftermiddags när jag sov så drömde
jag tillochmed om skolan, då är det illa!

Claudio är en klippa! jobbar inatt  & det blev lite problem med transport. mamma sa
att hon skulle åka in till stan (1 mil) hämta mig & sen skjutsa mig till jobbet för att sen
åka hem. jag älskar henne & kunde därför inte gå med på detta så skjutsletandet
började. & Claudio som den underbara vän han är ställde upp. usch, fick dåligt
samvete som faaaaan. var länge sen jag träffa han nu men ändå ställde han upp.
finner inga ord.

nej, nu ska jag se klart på "miljonärerna" & sen gör matsäck till jööööbbet.

Kommentera

Publiceras ej