Kalas med onyttigheter

0kommentarer

helgen har varit bra. kalas hemma hos mamma i Kimstad. bror blev 20 år.
jag fick köra tillbaka till stan. ååååhweiii! gick superbra. mamma skulle först
informera om vart pedalerna satt.. tyvärr informerade hon fel. inte konstigt att
en annan blir förvirrad. & så blir J A G mobbad när de frågar med vilken pedal
man bromsar med! ja, jisses säger jag. blev iaf en sväng förbi maxi & max.
iiih, illa. lördagen var inte en nyttig dag. tårta & kakor först & som avslut max.
tog dock en fajita sallad. fick inte ens i mig allt (som vanligt).

åååh, nu vill jag VERKLIGEN VERKLIGEN åka ifrån detta land. vill ha sol,
bekymmerfria dagar & CHILL på hög nivå! men 2 månader går ganska
fort ändå. måste fixa pass också. & frugan, du behöver inte oroa dig
för pengarna, haha. loooovar.
men shoppa lite ska jag.. & så ska Andreas få lite av sina pengar också.
mm, blir bra.




Kommentera

Publiceras ej