Me loves shoppa

1kommentarer

mmmmmmmm, shoppat idag jag gjort. feel so good. en ny fin klänning
har jag införskaffat! har kommit in i något klänningsstim. andra på två
veckor nu. vet dock inte när jag ska använda den nya klänningen. var
lite väl uppklätt för att ha en utekväll. men det kommer nog tillfällen då
den kommer väl till pass. vi gick & åt på buger & co. är fan fortfarande
mätt efter en liten hamburgare.
min nya kompis dåååå! skomannen. får slita ut någon mer klack så jag
kan gå tillbaka! vilken klippa.
som frugan sa.. för att vara någon som har svårt att bli kär så fäster jag
mig lätt vid folk. stämmer nog bra.
 
peter & dennis träffa vi också. haaaaaaaaaaaaaaaha, shit! de ska kanske
till Hugo på lördag. men ebba ska vara med oss!
jag & girlsen ska iaf dit på lördag som vanligt när Leche är! hoppas
på en kanonkväll. jo, frugan.. en cider ska du allt få av mig.
nyckelordet är - avslappnad!
nothing more or less. aaaaaaaaaaaaaavslaapnad. vi ska vara avslappnade
på lördag men ändå tillräckligt påverkade för att vara snygga. fin balansgång.


att man ska bli så trött efter en heldag med shoppning dååå!
nu ska jag gå & dö i soffan en stund!

1 kommentarer

Ebba

27 Sep 2006 21:03

Men!!Klart jag ska vara med er!Det är tradition & sånt bryter man inte!(kanske hånglar upp honom sen ändå :))

Kommentera

Publiceras ej