Min älskade ullkappa!

2kommentarer

idag tog jag mig ner till stan för att träffa mormor & ja, idag hände det. jag fick min
ullkappa! fast, fan.. kanske skulle tagit en storlek större.. men nej, jag ska ju gå ner mina
bekvämlighetskilon som jag lyckats lägga på mig. övertalade mig själv om att det skulle
bli en liten motivationspark av det hela.

vi gick & åt plankstek till lunch också. lite utöver det vanliga kan man säga.. men det var
hemskt gott! promenderade till campus efter stan för att lämna tillbaka en bok. sen mitt
nöööt fick jag gå ner tillbaka till stan igen för att jag glömt att gå till biblioteket där för att
låna en bok. & som vanligt med min tur var den utlånad så då fick man gå hem tomhänt
iaf. jag var inte alls sur.. det var ju inte varmt eller nåt ute!

& ebba, jag mötte dennis påväg ner till stan också!
haaaaaaaaaaaaha, tönt.. eller ska jag säga looooser! ;)


papi, hur är det nu?! din ordnasist! klarade jag mig? godkänt? :)

2 kommentarer

ebba

13 Sep 2006 01:10

hihi.kände han igen dig?? :)

papi

13 Sep 2006 01:51

Haha, idag får du godkänt ;)

Kommentera

Publiceras ej