Mycket glad lägesrapport!

0kommentarer

jaa, det blev inget seminarie idag. neeej, malin ringde kl 9 så vi tar seminariet som är
imorgon istället. kvittar ju. plus att jag somna i boken inatt så jag hann inte läsa klart
mina kapitel heller. men det hinner jag ju idag. mycket bra! ska sätta mig & plugga.
måste få klart på en annan grej också. illa att det är försenat så det är lika bra att jag
gör det också. eller iaf börjar på det så jag kan lämna in det så fort som möjligt!

efter en introduktion på campus så drog malin & jag ner på stan. fika & tog en runda.
håkan ringde & gjorde mig VÄLDIGT glad! kunde knappt hålla mig när han informera
mig om läget. han är en klippa!
denna glada  nyhet firade jag med en ny tygbit. malin sa att den satt "skitbra!"
så jag investera. utan dåligt samvete också. ååååh, det behöver jag inte ha nu. weiii!

nej, nu är det mat i magen & sen pluuuuuugg. börjar känna mig trött nu så det är lika
bra att sätta igång snart!

Kommentera

Publiceras ej