Nostalgisk

0kommentarer

nu har jag äntligen tvättat ur lockarna.. men det känns lite.. hm, skabbigt... eller torrt
efter all hårspray. men kom på det.. är ju supernice att ha lockar.. det kan gå 3 dagar
innen ens håret ser skitigt ut. synd att det tar 3 timmar att lockar håret bara. (fan!)

idag blev det fika på stan med mia & sötaste ungen eeeever! sabina är en solstråle.
om & när jag får barn vill jag att hon ska vara lika glad & söt som sabina! alla gånger.
vi knalla på stan i ca 2 timmar också. hade ryggont på slutet, haha.. neeej, jag är inte
pensionär! vi hade mkt att prata om iaf.. hon upplever nya saker just nu.. olika känslor
& typer av killar. hon lever så som jag levt hela mitt liv. welcome to my life. är ju bra då
jag kan tala efter egna erfarenheter när det kommer till det andra könet.. & det finns en
del erfarenheter. haaaha, inte att jag skulle ha en massa sexuella erfarenheter nu utan
det andra.. det mer runt omkring. vi utbytte iaf tankar & jag kunde hosta upp en del
kloka saker. tro det eller ej! ;)

lyckats diska mitt berg av tallrikar & glas inne i köket också. härligt! nu kan man ju gå in
där igen. HURRÄJ! ett bad har jag lyckats med också. fan vad jag är bra.

hmm, kom på det. alltid.. & då menar jag alltid, när jag pratar med bobo så blir jag
nostalgisk. som fan. okej, kan ju såklart variera från gång till gång hur mycket det är
men alltid är det en liten del som blir det. bobo är ju inte vem som helst för mig.
vi har ju delat mycket & haft att göra med varandra under 3 år. tänk att det hann bli 3 år.
helt otroligt. tiden har en tendens till att försköna också. nu när jag tänker tillbaka på allt
så blir jag ju varm & lite mysig i kroppen... glad. men det kändes inte alltid så under de
där 3 åren. när jag säger det till bobo så fattar han inte. klart han inte gör.. han är ju kille ;)
jag får sluta bli så nostalgisk helt enkelt. men nu när han är så långt borta & har ett nytt liv
så känns det skönt att minnas tillbaka & minnas alla de där bra sakerna jag upplevde.
han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

nej, nog med yrerier. läsa lite & sen täävä!

Kommentera

Publiceras ej