Ont i hela kroppen!

0kommentarer

jaaaaaaaa, jisses! det känns att det va ett tag sen jag jobba. shiiiiit. har ont i rygg,
fötter & armar. hujedamej! jag & Eva stod & beklaga oss de 2 sista timmarna.
hon höll med mig i allt & la själv till mycket. hon är en trevlig dam den där Eva!
ska jobba fredag eftermiddag & kväll också men just nu känns det INTE lockade
på något sätt. men det ordnar sig nog. då har jag iaf gjort mina timmar & kommer
få en trevlig extrapeng nästa månad! Mabbe prata om att hon ville att de skulle
jobba extra fredagnatt & då räkna hon med mig. njaaa, får väl först se om det bli
natt på fredag.. seeen får vi se hur jag ställer mig i den frågan.

åååh, min kära kompanjon Peter som underhållit mig i natt.. & nu på morgonen.
stackarn.. jobbigt att behöva gå upp 04.00 för att ta sig till jobbet. 
I feel for you man! hoppas du överlevde arbetsdagen nu. du är en klippa!
 
Claudio & jag hann sitta utanför jobbet en stund & catcha up! oojoj, kände att
jag saknat han lite. den lilla fisen. en klippa är han iaf som skjutsar på mig! :)

jag har ju lyckligtvis(!) två hål i min käft. ett på vardera sida. sååå bra. kunde inte få i
mig något i matväg under hela natten pga det.. men nu känns det bättre så jag har
fått i mig en macka. skoooja inte.. måttligt jäääla hungirg.

mätt & belåten.. trött & värkande! nu ska jag soooooova. kommer inte ställa
klockan idag.. ska bara sooova tills jag vaknar. sååå härligt!

Kommentera

Publiceras ej