Snäll/Elak

0kommentarer

ja, jag kan verkligen vara elak. snäll? ja, absolut. för snäll. men elak? ja. eller jag vet
inte om jag var så elak egentligen. jag menar ju inget illa. & det vet han. men det blev
bara så ... jag vet inte. blev nåt... fel. det kom bara ut. har inga ursäkter! det finns ju
såklart anledningar till att jag beter mig så. det finns anledningar & orsaker till alla
slags beteende. & även i detta fall. även vice versa.
men det känns överspelat nu. är så mycket som känns överspelat om jag tänker efter.
orkar inte vara någon dramaqueen. bättre att låta saker vara & ta dem för var de är.
allt blir mycket enklare så. tänker inte älta saker. vad gör det för nytta egentligen?



för jag är trött
på alla

ord

som kryper sig
in


( under )



har kliat
sönder huden
i panik



för
din skull
helt i onödan



för du skulle aldrig göra
samma sak för mig


( jag är duktig )

Kommentera

Publiceras ej