Ytan

1kommentarer

helgen blir tuff. minst sagt. TV-produktions utbildning fredag till söndag. vi ska
samlas imorgonkväll (fre) kl 18. men då borde det mest kretsa kring information
om tiderna under lördag & söndag, samt vad utbildningens innebörd & innehåll
kommer bli. blir nog kul men slitsamt. vi ska ju ut på lördag så jag kommer behöva
sova efter lördagens utbildningsdel. annars kommer jag inte orka vara vaken under
kvällen. plus att jag brukar vara ganska grinig om jag är trött. tuffast blir det nog att ta
sig upp till campus på söndagen. vi får väl se hur det går med den saken, haha. 

träffa Petter idag. han blev lite överraskad av att se mig yra runt i korridoren.
"vad gör du här?" med ett stort förvånande ansiktsuttryck. han är så söt den stollen!   

frugan som står på jobbet & sliter nu. kan ju inte påstå att jag är avundsjuk! ;) men det är
bra sugarhoney. du är så duktig. synd att den nya killen inte va snygg dåååå. finns fan
inte något ögongodis på jobbet! det ÄR slitsamt. iaf för ögonen. det är ju tur att man har
bra fantasi.

& ja, på order från Peter så får jag nämna något om hans dålig humor. den suger.
haaaaaha, but who can blame a guy for trying? :P

1 kommentarer

Frugan

29 Sep 2006 06:54

Nya killen ser ut som en mus. En seriefigur-mus. Skojar inte. Du får se. =)

Kommentera

Publiceras ej