All Day Everyday

0kommentarer

jag klättrade på väggarna igårkväll.
frustration.
mitt internet slutade, helt omotiverat, att fungera
nångång under eftermiddagen igår.
till min förtjusning hoppade internet igång för
någon halvtimme sen.
thankyouverymuch.
kände att jag inte hade någon kontroll igår.
eller idag.
mycket riktigt.
hade fått 7 mail på studentkontot.
inte bra.
det blir alltid konsekvenser om man inte har
tillgång till studentmailen.
fuck.

middagen igår?
jag måste ha varit hungrig.
no shit.
jag åt tillochmed mer än Uffe.
mammas tjocka sambo.
han är stor i maten & om jag åt mer
än honom?
ja, då måste jag varit fettofetstor i maten.
tror jag gick upp 2 kilo bara igår!
var som att jag aldrig sett mat i hela
mitt liv.
bara åt & åt & åt.
men gott var det.
herrejävlar vad gott det var!



dags att ta tag i konsekvenserna!

Kommentera

Publiceras ej