It's Hard To Explain When I Just Wanna Kiss You

0kommentarer

imorgon är jag ledig.
iaf om du frågar mig.
vintern kommer tillbaka imorgon också (läs: 8 plusgrader)
så jag kan med gott samvete ta mig ner & sola.
vilket jag ska.
sola alltså.

kanske ska jobba natt på torsdag.
tvivlar dock att det blir så.
fredagnatten ska jag iaf jobba.
cash-iiiing.
kommer betala junis hyra den här månaden.
två hyror.
yeah.
det är så otroligt härligt att csn inte betalar ut
något under juni-juli.
verkligen kamratligt.
lika bra att betala junis hyra nu när jag har pengar
till det.
i juni kommer mitt konto gapa tomt.
jag hata pengar.
i allafall i den bemärkelsen när man pratar om
utgifter.
inkomster we like.


har fått tid hos Gunnar i Lkpg den 15 maj.
så otroligt skönt.
me so happy!



nej, dags att sova om jag ska orka
upp skapligt för fejkbrännan.

Kommentera

Publiceras ej