It's Time To Be A Big Girl Now

1kommentarer

den här läckerbiten har jag precis beställt hem.
den är ursnygg om du frågar mig.
tänk den med en snygg bränna, svarta tajta jeans &
ett par läckra solglajjor.
det kan inte bli annat än läckert!
dock tar det väl tre veckor innan den kommer.
finns både för- & nackdelar med nätshopping.

image226

tänkte sparka mig i arslet & lägga mig i sängen
med kurslitteraturen nu.
behöver verkligen det.
den nya gruppen jag är delaktig i har visst inte
samma filosofi som mig angående sovmorgonkrav.
08.45 på campus imorgon.
någon kan skjuta mig redan nu så jag befrias från
lidandet jag kommer ha då klockan ringer för
väckning imorgon.


(I hope you know that this has nothing to do with you)

1 kommentarer

Frug

16 Apr 2007 09:23

http://www.expressen.se/prylar/1.638991
Tycker att du ska kolla den sidan ordentligt. =)

Kommentera

Publiceras ej