It's Time To Feel What's Real

0kommentarer

har upptäckt att det är väldigt roligt att ha

digitalkamera.

en bra sådan också.

speciellt när man har tråkigt.


inte har jag städat idag som jag sa att

jag skulle.

kom aldrig riktigt igång.
trög-i-starten är mitt mellannamn.


vi har en föreläsning om journalistiskt
skrivande om två veckor.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuun!
ska bli galet intressant att få tips & råd från
en professionell journalist om hur man bäst
bygger upp en intressant artikel/recension.
något jag inte kan idag.
besvis ett: bloggen.
för att inte tala om min grammatik.
skjut mig långsamt.
funderar nästan på att ändra min inriktning
på utbildningen framöver.
från tv till journalistik.
dock är det grymt roligt att producera tv också.
brainstorma, skriva manus, skaffa rekvista,
filma, & redigera.
framtiden är oviss!



image202

Kommentera

Publiceras ej